Translate

piątek, 10 czerwca 2016

Informacja

Nie było mnie około 1 tydzień, chciałam zobaczyć jak redaktorzy poradzą sobie z moją nieobecnością. Widzę, że jeden redaktor nie napisał, a drugi jest zwolniony, bo jest chory, także rozumiem. Wciąż zastanawiam sie nad wyglądem bloga, co chwilę mi coś nie pasuję i trudno jest zrobić idealny blog, skoro nie ma tego wyjątkowego szablonu :/. Nadal pracuję nad jego wyglądem, bo komentarzy nie jest dużo, jak i z wyświetleniami, mimo to że jest nas 278... Jestem bardzo zawiedziona i zastanawiam się nad zamknięciem  bloga oraz założenia podobnego, ale tylko do zarabiania na stardoll. Nie wiem co mam robić, skoro blog świeci pustkami. Już nie wiem, nic nie wiem ...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka