Translate

niedziela, 22 maja 2016

Powitanie + stylizacja

Witajcie! Na imię mi Natalia. Będę od dziś prowadzić tu dział ,,Stylizacje'', na czym będzie polegał to chyba wiadomo. :) Posty będą się pojawiać w soboty i wtorki.



W mojej pierwszej stylizacji postanowiłam wykorzystać głównie kolory niebieskie. Proszę nie zwracać uwagi na twarz mojej doll, aktualnie mam throwback do 2012 roku, gdzie emo było normą. :}

narzutka - callie's pick
koszula - denim&supply
spódniczka - chanel
buty - voile






Co sądzicie? :)

1 komentarz :

  1. Nie lubię łączenia różnych odcieni tego samego koloru, dlatego stylizacja nie bardzo mi się podoba. Myślę, że z innym płaszczem i białą koszulą byłoby lepiej. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka