Translate

niedziela, 29 maja 2016

stylizacje-julkabulka11

Hej!!! Dzisiaj mój pierwszy post z wielu :):) Przedstawie się krótko: Jestem Paula, mój nick  to Julkabulka11 i na stardoll jestem od ok 18 miesięcy. Będę wstawiać posty z działu stylizacje 3 razy w tygodniu. Mam nadzieję, że Wam się spodobają:) Z góry przepraszam, że dzisiejszy post jest tak późno ale niestety nie mogłam wcześniej ale obiecuję, iż kolejne będą wcześniej:)

Dzisiejsza (pierwsza) stylizacja jest z użyciem cudownej sukienki z kolorowym nadrukiem ze sklepu Bonjour Bizou inspirowana projektem  Dolce&Gabbana. Koszt jej zakupu to 17 sd ze zniżką 15sd:)




Jak Wam się podoba? Zapraszam do komentarzy:)

Do wtorku!!! <3

#julkabulka11 

1 komentarz :

  1. Stylizacja jest bardzo fajna, ale w tekście nadużywasz trochę emotek. Jedna na końcu wypowiedzi myślę, że jest wystarczająca ;3 ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka