Translate

środa, 24 lutego 2016

Makijaż z anską2002.

Witam Was kochani w moim pierwszym poście. Na początek postanowiłam zrobić skromny klasyczny makijaż.
Użyłam  :
* Royal White Shadow - dot - cień
* Frozen Gray Eyshadow - dot - cień
* Midright Black Shadow - dot - cień
* Metallic Dark Grey Eyleiner  - Sephora - eyeliner
* Mascara Black -Sephora - Tusz do rzęs
* Bronze Eyeshadow - Transform - puder
* Midright Gray Lipstick - dot - pomatka do ust
                                           
Wykonanie :
Na początek, w wewnętrznych koncikach oczu, nałożyłam kolor biały ( Royal White Shadow), na całą górną powiekę. Następnie nałożyłam kolor szary (Frozen Gray Eyshadow), zostawiając w kąciku wewnętrznym oka, około dwa cm białego cienia . Później nałożyłam trochę za połowa kolor czarny ( Midright Black Shadow). Nakładałam go podwójnie. Następnie zrobiłam kreskę eyelinerem ( Metallic Dark Grey Eyleiner). Na sam koniec, pomalowałam tuszem dolne rzęsy, oraz na gorze zewnętrzne kąciki oka.
                                       
Po zrobieniu makijażu oka, przeszłam do podkreślenia policzków. Zaczęłam nakładać puder pare razy ( ok. 3\4)  (Bronze Eyeshadow). Cały makijaż podkreśliłam szarą pomatką ( Midright Gray Lipstick) .

A o to wynik końcowy :
  
Przypadł Wam się wykonany przeze mnie makijaż?

5 komentarzy :

  1. !Śliczny makijaż! Szkoda, że ja takiego nie umiem ;/

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma efektu wow, ale jest fajny i przyda się do każdego look'u / outfit'u

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż oczu mi się podoba, ale usta nie bardzo. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, sama aktualnie mam podobnie pomalowane oczy doll. Jedyne co bym zmieniła to chyba eyeliner. Jak dla mnie czarny lepiej by tutaj wyglądał.

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka