Translate

piątek, 26 lutego 2016

Mini Casting #1

 Potrzebujemy jednej redaktorki Ds. Nowości, aby osoba mogła wziąć udział w castingu musi spełniać warunki. Oto one :  
- przejrzyste posty,
- bardzo dobra interpunkcja oraz ortografia,

- umiejętność posługiwania się blogger'em, 
- jakość screen'ów - poziom min. BDB,
- bogate słownictwo, 

Posty pojawiają się wtedy, gdy są jakieś nowości, także nie ma ograniczeń w tym dziale. 

Zgłoszenia przyjmujemy pod tym postem do 1 marca

W swoim zgłoszeniu, musi być zawarte : 
- nick Twojej doll,
- status oraz poziom,
- kilka najwazniejszych informacji o sobie, czyli imię, wiek oraz hobby,

Liczymy na wiele zgłoszeń ! 

Załoga WS

1 komentarz :

  1. Nazywam się Julia, a na stardoll znajdziecie mnie pod nazwą LadyLivReal. Swoją przygodę z grą rozpoczęłam w 2014r. Do tej pory udało mi się zdobyć 44 poziom, nie jestem ss. Jeśli chodzi o wiek to ma 13 lat. Moim hobby są zwierzęta i taniec( należę do kółka tanecznego). Z poprawną pisownią nie mam problemów:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka