Translate

niedziela, 28 lutego 2016

Metamorfoza

Witajcie!

Ruszamy z kolejnymi metamorfozami! 
Dzisiaj przejdzie ją : 888kamila

Przed : 


 Makijaż - Jest bardzo staranny i na pewno wyróżnia się z tłumu. Jednym minusem są usta, które nie przypadły mi do gustu. Moja ocena to 8/10
Stylizacja - Fajny pomysł a ciekawy outfit, jednak zmieniłabym torebkę, ponczo samo w sobie jest duże i moim zdaniem ta torebka dodatkowo je przytłacza. Moja ocena to 7,5/10

Po : 


Makijaż - Postanowiłam ukazać Twoją doll w klasycznych kolorach. Niestety jedynym mankamentem są brwi, których nie dało się mocniej pomalować....
 Stylizacja - Trochę ożywiłam doll'kę dając jej trochę czerwonego koloru. Czerwień fajnie współgra z fioletem, więc mam nadzieje, że spodoba Wam się to połączenie!

Lepiej przed czy może po? 


3 komentarze :

  1. Oba makijaże mi się podobają. Stylizacje nie bardzo. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze stylizacji żadna nie przypadła mi do gustu, natomiast twarz zdecydowanie przed ze względu na piękne kontury. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba makijaże fajne, ale żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka