Translate

środa, 24 lutego 2016

Powitanie!

Witajcie kochani!
Nazywam się Wiktoria, na stardoll kryje się pod nickiem anska2002. Interesuje się moda, muzyka, oraz językami obcymi. Na stardoll gram od 3,5 lat. Obecne moje konto, to trzecie. Moją przygodę z blogowaniem, zaczęłam na blogu Orchidstardoll ( możliwe, że niektórzy z Was go znają ).Tutaj na blogu będę zajmowała się makijażami, oraz hot or not. Mam nadzieje, ze spodobają się Wam moje posty. Do zobaczenia niebawem! :D
Tak prezentuje się moja doll:


4 komentarze :

  1. O hej :D mam nadzieję, że będzie super. Stylizacja ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Ciebie tutaj spotkać. Stylizacja ogólnie fajna, ale jakoś niezbyt pasują mi te spodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylka, powodzenia na blogu. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Stylizacjaa fajna :)

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka