Translate

środa, 6 kwietnia 2016

Makijaż z anską2002

Hej kochani! Niestety, dzień jest dla mnie za krótki, a na dodatek źle się czuje. Dlategi nie mogłam dodać wcześniej makijażu. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. :*
Dzisiaj postawiłam, na makijaż ciepły a zarazem z pazurem. Użyłam pomarańcz i brąz.
Tak wygląda efekt końcowy.

Chcesz wiedzieć jak on powstał? Czytaj dalej! :D

Użyłam:

* pomarańczowy cień - Hot Orange Eyeshadow
* brązowy cień - Intense Crimson Eyeshadow
* kredka -  Intense Crimson Eyepencil
* Mascara - Darkest Burgundy Mascra
* Puder (pod kolor skóry) - Bronze Blush
* Pomadka - Flamer Lip Gloss
*Puder (bardziej różowy)- Fusion Coral Blush

Wykonanie:
1. Nałożyłam brązowy cień - potrójnie.
2. Naniosłam cień pomarańczowy- poczwórnie.
3. Na dolnej powiece nałożyłam kredkę.
4. Mascare naniosłam nieco nietypowo, ponieważ przy końcu powieki górnej.

 Wykończenie 

Poliki podkreśliłam dwoma pudrami. Ten bardziej różowym nałożyłam na wysokości, od połowy ucha, w kierunku koncika ust. Nad tym pudrem, naniosłam drugi nieco wyżej. Nim zrobiłam tylko krótką kreskę. Cały makijaż podreśliłam pomadką.

Podoba Wam sie dzisiejszy makijaż??



4 komentarze :

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka