Translate

środa, 20 kwietnia 2016

Makijaż z anską2002.

Hej kochani!
Po tygodniowej przerwie wracam do Was. Postanowiłam skrócić trochę posty, ponieważ niektórym z Was, nie chciało się tego wszystkiego czytać. :)
W moim dzisiejszym makijażu, postanowiłam na mocne podkreślenie oka, oraz delikatna resztę.
Oczy:
Na początku na cale oko nałożyłam pojedynczo kolor niebieski. Następnie na zewnętrzne górne kąciki oka naniosłam go podwójnie. Później na wewnętrzne kąciki górnej powieki oka nałożyłam jasny niebieski. Następnie poprowadziłam podwójnie cień fioletowy. Od końca jasnego niebieskiego cienia, do końca. Dokleiłam sztuczne rzęsy.

Policzki:
Na początek nałożyłam środkowy puder. Nakładałam go od górnej kości policzkowej, w kierunku ust. Następnie nieco wyżej, nałożyłam puder, najbardziej podobny do koloru skory, nieco wyżej niż poprzedni, nakładałam go na długość około 4cm. Na koniec rozmazałam te dwa pudry, za pomocą najjaśniejszego odcienia.

Usta:
Na usta (odcień ciemny kremowy), nałożyłam błyszczyk na środek, nie najeżdżając na boki.

Włosy i brwi:
Na włosy nałożyłam farbę, a na brwi dałam lekko szara kredkę. 

A o to kosmetyki które użyłam

2 komentarze :

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka