Translate

piątek, 1 kwietnia 2016

Metamorfoza MalinaSekret111

 Od ostatniego postu z tej serii zastanawiałam się jak poprawić stylizacje. Muszę nad nimi troszkę popracować, bo widzę negatywne komentarze. Spróbuje coś z tym zrobić.


 

Przed : Powiem Ci, że ciekawa stylizacja, wręcz bezbłędna. Trochę trudno będzie zrobić metamorfozę, bo stylizacja jest perfekcyjna i  nie do pobicia. 

Moja wersja : Stworzyłam look z użyciem tej narzutki. Uwielbiam ją, do tego dopasowałam biały top i czarne spodnie, które mają ze sobą kontrastować. Nie jestem przekonana do butów, ale tylko one pasowały do reszty ubrania.


Przed : Stylizacja jest ładna, ale makijaż już nie jest taki happy. Dla mnie jest okropny, z  daleka wygląda ok, ale z bliska potwornie. Plusem są ładne włosy i dobrze pomalowane policzki.  

Moja wersja : Postanowiłam na połączenie pomarańczowego i niebieskiego koloru. Policzki pomalowałam kremowym odcieniem, a kolor ust pochodzi od 3 szminek. Jasna czerwień, biel i różowy błyszczyk. Dodatkowo rzęsy machnęłam tuszem. Doll jest naturalna i jak dla mnie śliczna.


Jak Wam się podoba kolejna odsłona metamorfoz ?
Czekam na Wasze opinie. Buziaki ! 

5 komentarzy :

  1. przed chyba mi się bardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje obie mi się podobają, makijaż też.
    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja po jest trochę lepsza, ale brakuje mi podszewki. Co do makijażu to jakoś żaden mi nie przypadł do gustu. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja przed, bo po srebrny łańcuszek gryzie się z łańcuszkiem torebki. Makijaż zdecydowanie po. ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka