Translate

niedziela, 3 kwietnia 2016

Spoilery

Dawno nie było posta, więc muszę coś nadrobić.Tego typu postów jeszcze nie dodawałam, ale wiem że powinnam więc mówię wam od razu, że informacje o spoilerach będą przeze mnie prowadzone.:).
Dzisiejsze spoilery dotyczą mebli oraz dekoracji.Nie mam pojęcia do jakiego sklepu trafią.Spodobało mi się kilka rzeczy no ale nie wiem czy coś kupię, to będzie zależeć od ceny.

                                 Jak myślicie do jakiego sklepu trafią?


Przepraszam za kolorowy pasek u dołu zdjęcia, ale zauważyłam go dopiero przy pisaniu posta, a nie miałam czasu już tego poprawić.

3 komentarze :

  1. Jak widzę spojlery skradzione żywcem z underneath. Co do samych spojlerów to przerażają mnie napisy po arabsku i chyba nic nie wezmę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spieszyłam się z postem więc tak wyszło.
      Sorky :/

      Usuń
  2. Razi w oczy znak wodny z underneath stardoll. Co do samej kolekcji to jest bardzo ładna, ale raczej nic nie kupię. Wątpię żeby cokolwiek mi się przydało. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka