Translate

niedziela, 10 kwietnia 2016

Wnętrze #1

Witajcie !

Mam dla was pierwsze wnętrze jest on pod tytułem "Sypialnia z oknem na Paryż". Jest to sypialnia jak już wskazuję tytuł. Sypialnia mieści mało artykułów chciałam by wyglądała ona schludnie i dawała dobrą energię. Pokój jest jasny i wydaje się duży. Okno z widokiem na wierzę Eiffla dodaję kropkę nad i w całym wnętrzu nie jedna osoba z nas marzy by mieć właśnie taki widok za swoim oknem. Proszę o wszystkie sugestie na temat wnętrz w komentarzach.

Jeśli ktoś chce aby udekorowała jego wnętrze to niej zgłosi się na stardoll lub w komentarzach.


By Paradisee_

5 komentarzy :

  1. Wnętrze jest ładne ale czegoś mi tu jeszcze brakuje ;)
    BansheePunk

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ta schludność przeszła w pustotę. Trochę za mało elementów, żeby nazwać to skończonym wnętrzem. Donica z kwiatem po prawej nie pasuje kolorystycznie. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałabym jeszcze coś, bo jest trochę za pusto. Ogólnie wnętrze bardzo ładne.
    MistycznaAngie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie w sypialni nie ma za dużo rzeczy zrobiłam taką normalną sypialnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, ale według mnie za pusto.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka