Translate

czwartek, 14 kwietnia 2016

Metamorfoza Tinistas4everVL

Hejcia :) Przepraszam Was, że nie dodałam posta wczoraj, no ale miałam dziś biologię i musiałam uczyć się na ważną kartkówkę, więc nie zdążyłam oraz nie miałam czasu wykonać metki.

 Dziś metamorfoze przejdzie Tinistas4everVL .




Przed : Nic mi się nie podoba. Fatalna stylizacja. Zaczęłabym wszystko od nowa + brakuje dodatków.

Moja wersja : Użytkowniczka miała nie najlepsze artykuły, więc nie stworzyłam nic błyskającego tylko zwykłą stylizację. Szczerze mówiąc nie podoba mi się moja wersja ;/  ale stworzyłam żeby cos było. 


Przed : I tutaj wszystko jest fatalne. Fryzura okropna nie lepiej pozbierać ok. 50 sd i wydać na 1-dną ,lecz pożyteczną fryzurę ? Makijaz też nie jest jednym z lepszych wręcz przeciwnie.

Moja wersja : Postnowiłąm na fioletowe odcienie. Lekko po prawych stronach oczu znajduję się  tusz do rzęs ( w sensie pomalowałam) . Usta zostawiłam mude.

Jak Wam się podoba ? 
Która lepsza wersja ? 

2 komentarze :

  1. Stylizacje faktycznie słabe. Ale makijaż i fryzura 'po' zdecydowanie lepiej niż 'przed'. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka