Translate

piątek, 8 kwietnia 2016

Metamorfoza Maja9258

Czema ! :) Miałam post robić jutro rano, bo jestem bardzo zmęczona po dzisiejszym dniu, ale nabrałam siły i jednak go wykonam :). Dziś będzie krótko i zwięźle. Metamorfozę przejdzie użytkowniczka Maja9258.


 Przed : Stylizacja nie podoba mi się, ponieważ nic ze sobą się nie łączy. Spodnie są koszmarne, buty też inna epoka, a torebka nie wiem z czym ma się połączyć. Zostawiłabym tylko bluzkę i do niej dobierała wszystko.
Moja wersja : Banalna stylizacja, ale za to elegancka. Pewnie większość z Was widziało pełen takich na stardoll, ale żadnego pomysłu nie miałam jak stworzenie outfitu w kolorze biało-czarnym.

 Przed : Tutaj też nie jest najlepiej. Makijaż oka jest nie staranny i jest jego za dużo, obejmuje ogromną objętośc, nie podoba mi się to. 

Moja wersja : Zdjęłam wszystkie maski i postanowiłam an znowu naturalną doll. Makijaż ok zrobiłam w kolorze różowym i fioletowym czyli barwy które ładnie współgrają razem. Dodałam jeszcze te śliczne włosy i pomalowałam usta na różowo. 

Jak oceniacie dzisiejszą metamorfoze ? 
Lepiej przed czy po ? 
Komentujcie :D 

3 komentarze :

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka