Translate

środa, 6 kwietnia 2016

Metamorfoza wer12345678901

Zapraszam Was do obejrzenia kolejnej metki, tym razem użytkowniczki wer12345678901. 

  

Przed : Zwykła stylizacje, nic w niej mnie nie przyciąga ani kusi. Takich ,,outfitów"  pełno na stardoll. Brakuje mi dodatków przez co staję się nudna.

Moja wersja : Chwileczkę popracowałam nad stylizacją, ponieważ użytkowniczka ma mało dostępnych narzutek, jedynie ta była w miarę ok. Główny punkt to są spodnie i to do nich dobierałam cały strój .


Przed : Z daleko wszystko wygląda fajnie, ale jak przyjdzie czas zobaczenia z bliska to pierwsza moja myśl ,, boże mój drogi ... " . Makijaż oka jest bardzo niestaranny zrobiony, co mnie bardzo drażni jak patrze na niego. Karnacja jest jakbyś wyszła ze solarium (?). Nie widzę naturalnych odcieni. Poza tym jest wszystko fajnie i ładnie, ale makijaż oka mnie przeraża ... 

Moja wersja : Ehh... trudno było dobrać jakąś inną fryzurę do tych części ciała i karnacji. Usta niestety dałam takie, ponieważ te ,,główne" nie pasują do doll. Makijaż oka jest zwykły, ale za to słodki, przynajmniej jak dla mnie. 

Co myślicie o dzisiejszym poście ? 
Które wersja lepsza przed, a może po ? 
Komentujcie :D 

PS : za niedługo aktualizacja listy 
PS2 : zapraszam do klubu za niedługo impreza, gdzie rozdaję zaproszenia ! :) 

3 komentarze :

  1. Stylizacja zdecydowanie 'po', oba makijaże fajnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja i makijaż po


    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani 'przed' ani 'po' mi się nie podoba. Zupełnie nie mój styl. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka