Translate

środa, 30 grudnia 2015

Callie's Picks No.56- dostawa do Starplazy


Do starplazy weszła nowa kolekcja Callie's Picks pod nazwą Faux Fur, jest to 56 kolekcja.
Moim zdaniem nawet kolekcja nie jest taka zła, można zauważyć dużo starych rzeczy,które kiedy też były w starplazie tylko z inną marką, właśnie się śmiałam dzisiaj gdy zobaczyłam czapkę z czerwonym pomponem, ponieważ wczoraj sprzedałam ją za 50sd osobie z Anglii, a dziś się znalazła w starplazie. Na pewno kupię tą czapkę, niebieską torebkę oraz się zastanowię nad kupnem innych rzeczy,bo na pewno się przydają kiedyś.
a Wy coś kupicie? :) 

9 komentarzy :

  1. Mnie osobiście nie podoba się żadna z rzeczy :/ Maja9258

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacket 2 - ta rzecz musi znaleźć się w mojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam tylko rękawice. Ogólnie kolekcja nie podoba mi się :/
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja nie przypadła mi do gustu.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się tak bardzo jak poprzednie kolekcje. Zapewne coś kupię, ale skończy się to na max 2 ubraniach.
    Diana2red

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy! :) Podobają mi się, kupiłam już biały blezerek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie tak kolekcja jest taka sobie.Kupiłam tylko 2 rzeczy i mam zamiar kupić jeszcze jedną tylko.Artykuły ,które wylądowały w mojej szafie to Jacket 2 ,która jest cudowna i te rękawice za sm z futerkiem ,bo są w miarę ładne ,a sm mam dużo :)Kypię jeszcze tylko biały blezer :D

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja nie zachwyca:/
    wer12345678901

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka