Translate

sobota, 26 grudnia 2015

Hot or Not.

Hej. Jak tam po świetach ? U mnie fantastycznie , nareszcie zagrałam na gitarze :) Niedługo już sylwester aż nie mogę się doczekać ! Dziś ocenię swag10girl i JulkaJakas.

swag10girl :

OCENA : Hmm.. mam mieszane uczucia. Z jednej strony stylizacja jest fajna, ale z drugiej coś nie gra. Patrząc na ten qutfit dłużej widzę coraz więcej błędów ... Buty są okropne, lepiej byłoby jakbyś zamieniła je na czarne szpilki byłoby bardziej gustowiej i elegancko. Krawat   lekko zmywa się z koszulą (?) Myślę, że reszta jest w porządku. Na dziś daje ci -HOT .

JulkaJakas : 
 

Ocena : Bardzo ładna stylizacja, ale i do Ciebie też mam zastrzeżenia. Góra jest OK,  ale w dolnej części myślę że buty mogłabyś zmienić na ciemniejszy kolor lub kompletnie inne w kolorze niebieskim, bo zauważyłam, że dobierasz ubrania kolorystycznie i to jest Twój wileki plus. Brakuje mi dodatków. Jakiejś małej torebeczki lub kopertówki i naszyjnika, gdybyś miała te akcesoria stylizacja byłaby w pełni skończona bo pomysł miałaś bardzo dobry. Daje ci:-HOT, ale zastanawiam sie nad HOT/NOT z przewagą na HOT.


Co myslicie o tych ocenach ? 
Zgadzają się z Waszymi ? 
Komentujcie :)

6 komentarzy :

  1. Dzięki za ocenę. W swojej szafie (na stardoll) posiadam chyba tylko 2 strony butów i trudno było jakieś dobrać. A co do torebek, to nie lubie ich i tyle :p

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. HOT- 2. NOT+
    Oczywiście to moje zdanie, którego nikt nie musi popierać.
    wer12345 678901

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. HOT/NOT
    2. NOT+
    Chciałabym się zgłosić do HoN, ale strona z kolejką nie chce mi się wczytać... Mogłybyście mnie dopisać? xD
    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka