Translate

środa, 30 grudnia 2015

Metamorfoza

Witajcie ! 

Na pierwszy ogień idzie klaudia12349 . 



Przed : 


Stylizacja - Jeden wielki minus za brak dodatków. Przydałaby się również jakaś rockowa kurtka. Jeśli chodzi o całość stylizacji nie podoba mi się, więc moja ocena to 4/10 . 
Makijaż - Zrezygnowałabym z policzków lub kupienia innego odcienia i wykonanie powinno być bardziej staranne i przede wszystkim równe. Podoba mi się pomalowane oko, lecz mam wątpliwości do ust. Całość oceniam na 6/10

Po : 



Stylizacja - Masz wiele ciekawych ciuchów, więc można stworzyć z nich na prawdę wiele fajnych outfit'ów.
W metamorfozie postawiłam na białą klasykę z czarno-złotymi dodatkami, a całość pokryłam kremowym płaszczem. 
Makijaż - Połączenie trzech kolorów - zieleń, pomarańcz oraz dla rozjaśnienia oka odcień żółtości. Powiekę podkreśliłam kocią kreską, co dodaje lekkiego pazura dolce. Dodatkowo jasne włosy, aby nie przytłaczać jasnej karnacji i rudych brwi. 


Waszym zdaniem lepiej przed czy po ?


11 komentarzy :

  1. Lepiej po, ale przed ładny strój :))
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie lepiej po :P :) Co do policzków...wiem,wiem ,ale za każdym razem kiedy próbuje jakoś to pomalować to wychodzi krzywo;/ Dzięki za metamorfozę z pewnością skorzystam z twoich rad :)

    klaudia12349

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji uświadomiłaś mi ,że posiadam w swojej kolekcji sztuczne rzęsy :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie po mi sie najbardziej podoba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. lepiej zdecydowanie po |*-*

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza udana!Po wygląda lepiej :D
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana metamorfoza, ładny makijaż.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej po , bardzo ładnie i kolorowo , nie mogę się doczekać mojej metamorfozy :) / Maja9258

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie PO, makijaż przed metamorfozą w ogóle mi nie pasował. Nie podobała mi się również stylizacja.
    Diana2red.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po wygląda świetnie. Moge tylko pomarzyć o tym żeby zrobić taki makijaż.
    wer12345678901

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka