Translate

czwartek, 24 grudnia 2015

Kolejne blogi ? - What ?

Hej ! Za pewnie czytaliście ostatni post kociary100, o blogach które upadają i o dziwo następny znalazłam. Byłam kiedyś na nim stałą komentatorką i szczerze powiem, że niesamowity blog, ale z biegiem czasu o nim zapomniałam, a nawet przestałam patrzeć na niego, ponieważ administratorka okazała się dla mnie nie miła w jedenej sprawie. Ten blog to Fendi Stardoll.


Po przeczytaniu tego miała zaistnieć zmiana, miało być mnóstwo komentarzy, bardzo dużo redaktorek- był to 29 listopad, prawie caly miesiąc temu, a śmieszne jest to, że to ostatni post( zaraz zrozumiecie co mnie śmieszy ) . Jak już mówią , że będzie nabór do redakcji i że ruszają z aktywnością to czemu tego nie robią ? Od następnego dnia ( czyli 30 listopada) jak piszę aktynowść będzie, ale ja nie widzę ... Blog na serio był fajny, ale adminka się zmieniła na gorszę oraz blog miała daleko gdzieś gdyby tak nie było pisała by do tej pory posty - no bo kto zapomina o swoim blogu ? Za pracowała na niego dużo bo ma w tej chwili 103 obserwatorów, a to nie mała sumka, mogłaby mieć więcej no, ale cóż ...

Jeszcze wcześniej pojawił się post, a dokładnie 22 listopada ( to był 1 post, bo teraz zauważyłam, że skasowały posty). No ale po co ? Tak wyglądał ich ,,pierwszy" post, który napisała tysioook :

Wtedy blog już całkiem upadał. Pamiętam, że było tam mnóstwo redaktorek ok. 7, a z biegiem czasu no jak mówię odchodziły po kolei w tym ja, ponieważ mnie wyrzuciła , bo popełniłam malutkie błędy w pisaniu ( teraz już tego nie robię bo poprostu źle się uczyłam ). Wtedy to był taki przełom, a szczere mówiąc było trochę komentarzy aż 25. To jest jeden komentarz od anonima :

I ten mężczyzna ma racje .... Ja rozumiem, że każdy ma swoje życie i czasem nie ma się czasu na pisanie, ale myślę, że adminka mogłaby napisać np. , Witajcie czytelnicy ... nie mam czasu , ponieważ ...  i chciałabym sobie zrobić malutką przerwę...., a więc do poniedziałku " ( na przykład ).( W te kropeczki ma być jakiś tekst). Ja już tego nie ogarniam i wtedy to już był koniec z blogiem.


Przepraszam, że dziś dużo krytykowałam, ale to moje zdanie :)
To dziś na tyle i wyraźcie swoje zdanie an ten temat :) ciałłłłłł :D 

4 komentarze :

  1. WoW no nieźle ten blog pocisnełas xd ale zgadzam sie z tb

    OdpowiedzUsuń
  2. Fendi był jednym z moich ulubionych blogów, oczywiście, zgadzam się z tobą.
    Diana2red

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś był taki fajny, ale teraz powstrzymam się od komentarza...
    wer12345 678901

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka