Translate

środa, 30 grudnia 2015

Upominek dla SuperStar.

Dziś środa, a więc upominek dla SS i Royalty już jest. W pudełku znajduję się złota i błyszcząca sukienka z RIO. Z widoku jest śliczna ale jak ją założyłam to już aż tak bardzo nie zachwyca . Znająć sklep RIO to tandeta w większości ubrań, a teraz do rzeczy. Sukienka ogółem kosztuje w sklepie 16 sd, z obniżką dla Royal 14 sd. Ja jestem w połowie zachwycona, bo z jednej strony ma ładny kolorek, ale z drugiej za dużo jest błyszczących elementów.

Co o niej sądzicie ? 
Weźmiecie dzisiejszy upominek ? 
Komentujcie :D 

8 komentarzy :

  1. Nie przypadła do mojego gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba :D Jest taka świecąca i złota :)Nie mam takiej typowo sylwestrowej świecącej sukienki ,więc z pewnością mi się przyda. Na pewno podoba mi się bardziej niż zeszłotygodniowy prezent ,który był według mnie średni.Upominek już wylądował w mojej szafie :)

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  3. Okropna… Teraz żałuję, że kupiłam ss….

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ss ^^ Sukienka okropna.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  6. Tandetna. Krój, kolor, wzory...Za dużo.
    Diana2red

    OdpowiedzUsuń
  7. Bleee te wzory, nie podoba mi się.
    wer12345678901

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka