Translate

środa, 23 grudnia 2015

Witam ! :D

Hej ! Jestem nową administratorką tego bloga. Razem z kociarą100 postanowiłam go z reaktywować i pisać. Może najpierw się przedstawię. Jestem Gabrysia, mam 13 lat i mieszkam na Podkarpaciu. Moje hobby to moda, zwierzęta, rysowanie i sport, a dokładniej koszykówka. Jestem osobą wrażliwą, czułą i otwartą na przyjaźń, jednakże czasami kłócę się kiedy chce stawić na swoje zdanie :). Mój nick na stardoll to gabrysiaslysz. Moim marzeniem jest kiedyś pojechać do Niemiec, a na Stardoll zostać CG i NCG.

Przy okazji dopowiem, że za pewnie zauważyliście wielkie zmiany na tym blogu. Podoba Wam się ?

Pozdrawiam gabrysiaslysz.


4 komentarze :

  1. O, kolejny blog o sd ^^
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że blog znowu odżywa. Mam nam nadzieję, że kiedyś będzie miał mnóstwo komentatorów, obserwatorów jak również może powiększy się załoga bloga. Życzę więc powodzenia, wytrwałości no i Wesołych Świąt :)
    agentmonia

    Ps:Też z Podkarpacia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie co czytać! :D
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka