Translate

piątek, 25 grudnia 2015

Dostawa do Tress up i DOREE

Jak admini zapowiedzieli tak zrobili, do naszej Straplazy zawitały fryzurki do Tress Up i kosmetyki do DOREE.
Fryzury w spoilerach wyglądały śliczne, ale na doll tylko jedna mi się spodobała. Ceny są od 15 sd do 27 sd. Jest tylko jedna fryzura, którą można nabyć gdy mamy  Status Superstar. Ja osobiście nic nie kupię, ewentualnie pierwszą krótką od prawej strony tą brązową fryzurkę. Dostawa wygląda tak : 


W tym samym czasie również pojawiły sie kosmetyki ze sklepu DOREE. Wszystkie artykuły są za 6 sd. Ja nic nie kupię, zwykle nie używam tych rzeczy. Kosemtyki prezentują się tak : 



Zamierzacie coś kupić z tych kolekcji ? 
Komentujcie :)

6 komentarzy :

  1. Nic mi się nie podoba i nic nie kupię i tak za drogo jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna fryzura mi się podoba, ale nie wiem czy ja kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie skorzystam...
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kupiłam jedną śliczną fryzurkę :)
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  5. Z fryzur nic mi się nie podoba, a nad farbą się zastanawiam. Kolekcja jest według mnie średnia, zazwyczaj kupowałam więcej.
    Diana2red

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio częściej korzystam z fryzur projektowanych przez inne użytkowniczki, także nie skorzystam.
    wer12345 678901

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka