Translate

piątek, 25 grudnia 2015

Przepraszamy !

Hejka ! Przepraszam Was najmocniej, ale przypadkiem usunełam ostatnie komentarze, które dodawaliście bardzo Was przepraszam :( Wynagordzę Wam to obiecuję i jeszcze raz przepraszam to był wypadek, a nie chcicłam tego zrobić wybaczcie mi :(.

PROSZE ABYŚCIE SPRAWDZILI SWOJE ZGŁSOZENIA DO LOTERII I JESLI MOŻECIE UZUPEŁNIĆ TE OSTATNIE RZECZY (CZYLI SKOMENTOWAĆ) (I  OBEICUJĘ, ŻE WYNAGRODZE WAM TO )BARDZO WAS PROSZĘ JEŚLI NIE TO ROZUMIEM I JESZCZE RAZ BARDZO PRZEPRASZAM ALE TO BYŁ WYPADEK AŻ JESTEM NA SIEBIE ZDENERWOWANA. JAKA JA GŁUPIA ! :( 

Pozdrawiam gabrysiaslysz.

7 komentarzy :

  1. Czasem się zdarza nic się nie dzieję. Bywa, po prostu masz chwilowy pech i tyle :) więc się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Zdarza się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zrozumienie już się bałam, że będziecie wkurzeni :( ale naszczęście przemineło to kiedy napisaliście te mił komentarze :)

      Usuń
  3. Nie przejmuj się! :)
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha i tak nic wcześniej nie pisałam XD
    wer12345 678901

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka