Translate

czwartek, 24 grudnia 2015

Zapowiedź HB


   Nie dawno ukazała Nam się zapowiedź adminów na nadchodzące HB, ktore dojdą do Straplazy  w styczniu w 2016 roku. Tylko kilka mi się spodobało, ale nie wiem czy kupię, gdyż moję fudnuszę spadły o duże kwoty, ale ważne że znalazły się jakieś perełki m.in czarna torebeczka, spódniczka i koszula. Reszta jakoś mnie nie interesuję. 

Ubrania pokazują się tak :





Co Wam wpadło w oko ? 
Zgadzacie się z zatypowanymi przeze mnie perełkami ? 
Komentujcie :) 

6 komentarzy :

  1. Mi się nic nie podoba chociaz moze torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko koszula mi się spodobała….
    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie postarali się z tą kolekcją. Kupię ewentualnie torebkę o ile nie będzie ceny z kosmosu :)))
    Diana2red

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie postarali się z tą kolekcją. Kupię ewentualnie torebkę o ile nie będzie ceny z kosmosu :)))
    Diana2red

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeciętna. Ale koszule pamiętam z jakiegoś sklepu, ale nie moge sobie przypomnieć z jakiego.
    wer12345 678901

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka