Translate

piątek, 25 grudnia 2015

Spoilery

Hejka ! Byliście na pasterce o 00:00 ? Bo ja tak, byłam mega zmęczona, ale ,,odbudowałam" swoje siły :). No dobra przejdźmy do tematu, nasi admini mają dla nas spoilery fryzur i dodatków. Prawdopodobnie fryzury wejdą do ,,Tress Up", a dodatki do DOREE jak sama nazwa ich wskazuję :).  Tak prezentują się fryzurki i dodatki :

Mi wpadły 2  fryzury do oka, tylko jeszcze pytanie jak będzie wyglądać na doll .

Podobają się Wam spoilery ? 
Komentujcie :) 

5 komentarzy :

  1. Tutaj wyglądają fajnie, lecz na doll już niezbyt:/
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kupiłam jedną fryzurkę :) Ślicznie leży! :)
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że na doll nie wyglądają tak samo ładnie :)
    Diana2red

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana :/
    wer12345 678901

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka