Translate

środa, 23 marca 2016

Casting !

Tak, wiemy kolejny raz, ale musimy szukać osób odpowiedzialnych, bo czasem mam wrażenie, że niektórzy bawią się blogiem ... co mnie bardzo denerwuję, więc przedstawiam Wam działy, które obecnie poszukujemy :


REDAKTOR Ds Walka Stardoll
* Poszukujemy 1 osobę,
- Posiadać czas,
- Systematycznie dodawać posty,
-Mieć chęci,
- Umiejętność posługiwania się bloggerem,
-ortografia oraz interpunkcja na wysokim poziomie ( BDB)
- Ładne i estetyczne posty,
(Ten dział to jest inaczej Pojedynek Stardoll'owiczów )
Osoba, która jest chętna do działu, proszę o zostawienie komenatarza, a w nim zawrzeć informację o sobie, swojej doll oraz dlaczego to ty nadajesz się do tego działu. 


REDAKTOR Ds Stylizacja za sm 
*Poszukujemy jedną osobę
- Mieć chęci i czas,
- Systematycznie dodawać posty,
- Umiejętność posługiwania się bloggerem,
- Ortografia oraz interpunkcja na wysokim poziomie (BDB)
- Estetyczne posty
Osoba, która jest chętna do działu, proszę o zostawienie komenatarza, a w nim zawrzeć informację o sobie, swojej doll oraz dlaczego to ty nadajesz się do tego działu.

REDAKTOR Ds Stardoll'owe talenty
*Poszukujemy jedną osobę

- Mieć chęci i czas,
- Systematycznie dodawać posty,
- Umiejętność posługiwania się bloggerem,
- Ortografia oraz interpunkcja na wysokim poziomie (BDB)
- Estetyczne posty
- Umiejętność tworzenia ładnej składni zdań, która ma zachęcić czytelnika do przejrzenia tego posta,
Osoba, która jest chętna do działu, proszę o zostawienie komenatarza, a w nim zawrzeć informację o sobie, swojej doll oraz dlaczego to ty nadajesz się do tego działu.

UWAGA ! TYM RAZEM POSZUKUJEMY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ I SYSTEMATYCZNĄ !!! JEŚLI  NIE JESTEŚ PEWNA CZY CHCESZ MUSISZ SIĘ ZASTANOWIĆ, PONIEWAŻ NIE CHCEMY ZATRUDNIAĆ OSÓB, KTÓRE MAJĄ ZAMIAR BYĆ PRZEZ CHWILĘ W ZAŁODZE !!! 

OKRES PRÓBNY TRWA 2 TYGODNIE ! 

CASTING ZAKOŃCZY SIĘ, GDY WSZYSTKIE STANOWISKA ZOSTANĄ ZAJĘTE ! OCZYWIŚCIE JESLI ZGŁOSZENIE NAM SIĘ SPODOBA NAPISZEMY DO CIEBIE ! :D 




Pozdrawiam gabrysiaslysz

4 komentarze :

  1. Możliwe, że bym spróbowała, ale nie bardzo działy mi podpasowały. No cóż, powodzenia w szukaniu redaktorów. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Walka Stardoll :)
    Część jestem Kamila mam 17 lat. Interesuje się fotografią, zoologią. Na stardoll jestem od dawna.. aktualne konto, które jest moim drugim mam od 2012 roku. Właściwie nie za bardzo wiem na czym ten dział miałby polegać ale myślę że podołam zadaniu. Na blogerze również jestem już długi czas i mam małe doświadczenie w prowadzeniu blogu czy byciu redaktorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam dodać że na stardoll jestem: kamiluha1

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do działu Stylizacja Za Sm :)
    Jestem Justyna, na stardoll Tinistas4everVL. Na stardoll jestem od roku 2013, na tym koncie trochę mniej, bo od 2015. Umiem ortografię bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka