Translate

środa, 30 marca 2016

Makijaż z anską2002

Hej kochani! 
Przepraszam Was za to ze makijaż pojawia się tak późno, ale mam urwanie głowy. :(
Wracając do tematu. Tym razem wybrałam kolor brązowy. Wieczorowy, jak i na co dzień prosty w wykonaniu makijaż.
Tak on wygląda :



Chcesz dowiedzieć się, jak powstawał, rozwiń post! :D




Uzylam:

- Najciemniejszy cień : Quest Eyeshadow Brown
- Cień bezowy : Quest Eyeshadow Beige
- Ostatni cień : Tijana Eyeshadow
- Maskara : Charcola Maskara
- Puder z dot : Fusion Coral Blush
- Puder z transform : Bronze Blush
- Pomadka : Bronze Lipstick
- Błyszczyk : Geisha Lipgloss

Wykonanie : 
1. Nałożyłam cień : Quest Eyeshadow Brown na górną powiekę. Zaczęłam od środka, prowadziłam na zewnątrz x3.
2. Naniosłam Quest Eyeshadow Beige x2. ( Tak jak widać na zdjęciu)
3. Na wewnętrzne kąciki powieki, nałożyłam cień  Tijana Eyeshadow x2.
4. Cały makijaż oka podkreśliłam bardzo lekka mascara. Naniosłam ją na tej wysokości, gdzie był ciemny cień.


Wykonczenie: 
Policzki : Wpierw nałożyłam puder Bronze Blush x2. Później nieco wyżej ; Coral Blush x1.
Usta :  Na początku pomalowałam usta pomadką, następnie nałożyłam błyszczyk, na środek ust, oraz lekko na boki.


Podoba Wam się efekt końcowy?? Komentujcie!


5 komentarzy :

  1. Makijaż oka jest ładny, ale nie podobają mi się policzki. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura do wymiany bo zniekształca twarz a poza tym to jest ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż oka ładny, ale policzki mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się cały makijaz :)

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka