Translate

sobota, 26 marca 2016

Konkurs #1

Tak, więc organizuję konkursy, które nie będą mialy określonej godziny, więc bądźcie czujni !

1. ZADANIE KONKURSOWE BRZMI : 

WYMYŚL WIERSZYK NA TEMAT WIELKANOCY ! 

UWAGA ! NIE KOPIUJ ŻADNEGO TEKSTU, TWOJE DZIEŁO MA BYĆ Z TWOJEJ GŁOWY ! JEŚLI PRZYŁAPIE NA ŚCIĄGANIU DYSKFALIFIKACJA ( OCZYWIŚCIE WSZYSTKO BĘDE SPRAWDZANE ! 

Osoba z najciekawszym wierszykiem zdobywa sume ,,sd", ale pod warunkiem, że będzie minimum 5 zgłoszeń :) . Oczywiscie nie zapominajmy o wyróżnieniach ! Więc do dzieła ! :) 

3 komentarze :

  1. Nie jestem dobra w rymowaniu, więc raczej nic sensownego nie wymyśle. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. No może mój wiersz nie jest idealny ale warto spróbować:)(tego wierszyka użyłam już w konkursie na innym blogu;)).

    Idą święta Wielkanocne
    Więc się szykuj będą mocne
    Jajek i pisanek stos
    Z martwych wstały mówi głos.

    Tak wiem on nie ma sensu ;)
    =BansheePunk


    BansheePunk

    OdpowiedzUsuń
  3. No może mój wiersz nie jest idealny ale warto spróbować:)(tego wierszyka użyłam już w konkursie na innym blogu;)).

    Idą święta Wielkanocne
    Więc się szykuj będą mocne
    Jajek i pisanek stos
    Z martwych wstały mówi głos.

    Tak wiem on nie ma sensu ;)
    =BansheePunk


    BansheePunk

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka