Translate

poniedziałek, 14 marca 2016

Hej :)

Cześć nazywam się Nicola,mam 15 lat.Od dzisiaj aż do niedzieli będę pisać posty jako stażystka.
Czy zostanę tu na dłużej?Niewiem to zależy od was i innych adminiestratorów tej strony :).

Na Stardoll swoją przygodę zaczełam w 2013 roku,wliczając moje wszystkie konta.Natomiast teraz gram i będę prowadzić tego bloga jako BansheePunk.

Mam 24 level,ale niestety nie mam statusu SuperStar oni Royalty.

Mam  nadzieję,że spodoba wam się to  jak piszę.Chciałabym zostać tu na dłużej (jeśli mnie zaakceptujecie :)).
A tutaj zdjęcie mojej doll w sportowej stylizacji:
Top:Basics
Koszula:Nelly.com
Spodnie:Orginal Future
Okulary :Original Future
Buty:Basics


Co o mnie sądzicie,nadaje się:)? Piszcie w komentarzach
                                                                                                              Pozdrawiam:BansheePunk

3 komentarze :

  1. Miło Cię tutaj widzieć! Oczywiście, każdy ma szansę spróbować. O tym, czy dobrze sobie radzisz przekonamy się niebawem. Nie dostarczyłaś mi tylko jednej informacji - w jakim dziale będziesz się udzielała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka mała rzecz, która mnie razi w twojej wypowiedzi to brak spacji po znakach interpunkcyjnych. Również jestem ciekawa jaki dział będziesz prowadziła. Powodzenia. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i życzę Ci powodzenia (: Tylko niestety znalazłam jeden błąd ;/ "nie wiem" pisze się oddzielnie (:

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka