Translate

niedziela, 13 marca 2016

Niekryty Krytyk

Witam! Jak wam życie sprzyja kochani? Dzisiaj nie będzie Decor, ale za to będzie 2x Beauty


FASHION
Niektóre stylizacje są naprawdę przerażające. Włosy bardzo mnie urzekły (nie w pozytywnym sensie). Maskę można jeszcze nabyć w sklepie: Mod Bod Horror. Zastanawiałam się od kiedy ta kolekcja weszła do sprzedaży, co miał na myśli, ten kto zaprojektował tą "twarz".


1.BEAUTY
Yhymn...jest to dziwne, nawet powiedziałabym, bardzo dziwne. Pewnie zapytacie co? Dziwne w ty są te usta, z których wypływa nie wiadomo czemu krew. Stylizacja idealna na Halloween, ale nie na teraz :)


2.BEAUTY
Następna psychiczna doll. Włosy są "zrobione na" Arianę Grandę z teledysku Focus i bardzo mi się podobają, ze względu też na to, że uwielbiam Arianę, ale nie o tym. Nie wiem co przypomina reszta stylizacji twarzy, ale to już jest pytanie do was ;)


Jeśli sądzicie inaczej o tych zdjęciach, napiszcie to w komentarzu.


Pozdrawiam mistrzyni8

5 komentarzy :

  1. Dwie pierwsze dolki to porażka. Ale ostatnia jest całkiem fajna, ze względu całkiem dobre odwzorowanie maski głównego bohatera Tokyo Ghoul. Przeciwnie do ciebie, włosy kompletnie mi się tutaj nie podobają. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypadło mi do gustu nic,ale może są ludzie którzy mają Halloween na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga mi się podoba. Reszta niezbyt.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 beauty to cosplay kaneki-ken (?) Czy jakoś tak a reszta masakra

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda pisać... xd

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka