Translate

niedziela, 27 marca 2016

Niekryty Krytyk

Jak Wam mijają Święta Wielkanocne,a przy okazji życzę Wesołych i Spokojnych Świąt. I chciałabym przeprosić, że posta dodaję, tak późno, ale musiałam spędzić czas z rodziną.


FASHION
Straszna stylizacja, nie jako brzydka, bo i taka też jest, ale jest naprawdę straszna. Nawet nie sama stylizacja, co twarz.


1.BEAUTY
Nie rozumiem i chyba długo nie zrozumiem, póki ktoś nie poda mi sensownego wytłumaczenia. Moje niezrozumienie brzmi: Po co te dziewczyny dają sobie tak WYSOKO usta, pod sam nos?


2.BEAUTY
Twarz, fryzura ładna, ale po co te włosy, pod włosami ze StarDesign? Wszystko piękne, ale to mnie rozwala :)


Jeśli sądzicie inaczej o tych zdjęciach, napiszcie to w komentarzu.


Pozdrawiam mistrzyni8

6 komentarzy :

  1. Zgadzam się z twoimi opisami, porażka. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Porażka! Moje oczy krwawią.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah ja na blogów w którym co tydzień pisze posty jak tu, właśnie chciałam umieścić tę dolkę z różowo niebieskimi włosami xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa pierwsze się zgodzę, e trzeciej twarz jest ładna, a taki typ noszsnia fryzur widziałam u wiele brzydszych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z twoją oceną :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka