Translate

środa, 2 marca 2016

Makijaż z anską2002

Witajcie!!
Dzisiaj przedstawię Wam kolejny makijaż, wykonany przeze mnie. Postanowiłam tym razem zrobić w kolorze niebieskim.
Użyłam :


 ( W jakiej kolejności jest na zdjęciu w takiej robiłam makijaż. Pod spodem napisze jaki numerek jaka to nazwa.)
* 1 -  Pale Turquoise Shadow - Dot
* 2 - Fantasy Blue Eyeshadow - Dot
* 3 - Teal Eyshadow - Dot    
* 4 -  Black Mascara Volume - Sephora
* 5 - Teal Lipstick - Dot
* 6 - Royal White Lipstick - Dot
* 7 - Fusion Coral Blush - Dot
* 8 - Bronze Blush - Transform
* 9 - Eyepencil Blue - Sephora
Wykonanie:

 Oczy : Najpierw nałożyłam numerek 1, podwójnie na 2 cm długości. Następnie naniosłam kolor z numerkiem 2,  potrójnie do źrenicy. Później  nałożyłam bardzo powoli podwójnie kolor z numerem 3. Kiedy górna powiekę miałam gotowa, przeszłam kreski pod okiem. Do tego użyłam kredki z numerkiem 9. Na sam koniec nałożyłam mascare (numerek 4 ). Nanosiłam go na górnej powiece, tam gdzie jest nałożony kolor najciemniejszy niebieski ( numerek 3). Także na dolne rzęsy, w kącikach.
Policzki : W moim podkreśleniu policzków, zaczęłam od górnej części.  Zaczęłam ode 2\3 ucha, nakładając puder z numerkiem 7 ( podwójnie), lekko pod kontem. Następnie wzięłam puder z numerek 8. Nanosiłam go potrójnie, lecz ostrożnie, od polowy ucha. Kierowałam go niedużo przed kącikiem ust.
Usta : Zaczęłam od pomatki koloru niebieskiego z numerek 5. Nakładałam ja podwójnie na usta. Później nałożyłam biała pomatkę (numerek 6 ) jeden raz na usta.
A o to wynik końcowy:
Przypadł Wam do gustu dzisiejszy makijaż??

4 komentarze :

  1. Nie podobają mi się policzki pomalowane w taki sposób ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie podobają mi się policzki. Usta też nie w moim guście, ale makijaż oka jest okej. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż oka bardzo fajny, usta kolorystycznie ładnie pasują - ale te policzki to niestety jak dla mnie klapa. Może dlatego, że dokładnie widać ich sposób namalowania i są troszkę za mocne..

    OdpowiedzUsuń
  4. Policzki tak sobie a reszta - cudo :D

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka