Translate

środa, 30 marca 2016

Metamorfoza Frytasna1997

Hej, przepraszam że jest wiele nie dociągnięć w dzisiejszym poście, ale to był straszny dzień. Mianowicie mojego brata zaczął boleć brzuch, a skończyło się na operacji na wyrostek, który był stanem zapalnym oraz roźcięły mu się kiszki, także masakra ... Bardzo się o niego martwiłam, więc nie zajmowałam się zbytnio stardoll'em tylko tym, aby wyszedł z tego cało i na szczęście jest już dobrze, no ale niestety ma kroplówkę i leży jeszcze w śpiączce :( . Przejdźmy może do metamorfozy .

 Przed : Stylizacja jest nudna, zwykły płaszcz, spodnie i buty w kolorze czarnym, ale powiem że nie jest aż tak słabo. Zielona torebka jest super akcentem, dobry plus.
Moja wersja : Chciałam zrobić coś innego, coś co każdego zaskoczy. Stylizacja opierała się na 3 kolorach czerwień, czerń oraz biel. Nie jestem jednak przekonana do doboru dodatków, ale chyba tylko te były najlepsze.

Przed : Fryzura mi się zbytnio nie podoba ( z bliska ). Maska jest okropna wspomniałam w dawniejszych metamorfozach, że nie nawidze takich ,,dodatków" dla naturalnej twarzy. Przyznam szczerze, że makijaż oka jest ok.
PS : Przepraszam, że nie dodałam zbliżenia, ale wiecie o co chodzi. 

Moja wersja : Cały make-up opierał się na fioletowej barwie. Jednak usta i policzki pomalowałam na beżowo. Zmieniłam również włosy na bardziej kobiece (?). 

 Jak podoba się Wam dzisiejsze wydanie metamorfozy ? 
Która wersja lepsza przed, a może po ?
Komentujcie :D  

6 komentarzy :

  1. Co do makijażu zdecydowanie po, ale strój żaden mi się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylki to klapa a makijaż lepszy po

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje średnie, dużo bym w nich pozmieniała. Makijaże oba są ładne. Przed nie podoba mi się fryzura. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje- żadna.
    Makijaż- zdecydowanie po! cudowny:)
    I życzę zdrowia dla brata:)

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka