Translate

środa, 16 marca 2016

Dostawa do Starplazy

Do sklepu Epiphany trafiła nowa kolekcja biżuterii oraz "makijażu oka". Ceny wahają się od 3 sd do 17 sd, dodatkowo mamy dwa artykuły za sm. Mi do gustu przypadła złota opaska, na pewno ją zakupię.


                                                   Podoba się wam ta kolekcja? Macie zamiar coś kupić?
                                                                          Podzielcie się swoją opinią w komentarzach.

Dla osób, którzy w poprzednich postach pytali się w jakim dziale pisze posty, zapewne domyśliliście się, że moje posty dotyczą nowości. :)

3 komentarze :

  1. Zakupiłam jedynie rzeczy za sm, reszta mnie nie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zakupię rzeczy jedynie za sm.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tylko ozdobę do włosów za sm. Naszyjniki są ładne, ale nie lubię zakładać biżuterii w salonie piękności. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka