Translate

środa, 23 marca 2016

Metamorfoza topmodelka17822

To jest moja pierwsza metamorfoza, także nie wiem czy nadaję się do tego działu, więc zobaczymy :)

Stylizacja przed : Uważam, że jest ,,ciut" za dużo wzóru w paski. Nie pasują mi tu okulary, a bluzka wraz z spódnicą nie łączą się, ale jest w miare dobrze. 

Moja wersja : Chciałam użyć bardzo prostych artykułów, które pokażą, że są tanie rzeczy, z któych można stworzyć fajne look'i. 



Makijaż przed : Makijaż oka jest staranny, ale dodałabym jeszcze jakiś kolorek. Ogólnie całokształtnie podoba mi się.

Moja wersja : Do czarnego odcienia dodałam ( o ile się nie mylę) róż. Cały makijaż podkreśliłam różowymi ustami :). Wiem, że wielu osobom nie podoba się jasny kolor na ustach do takiej karnacji, ale moim zdaniem czasem trzeba zaszaleć. Dodałabym jeszcze piepszyk, aby urozmaicić twarz.


Jak Wam się podoba mój pierwszy post ? 
Która wersja jest lepsza ,,przed" czy może ,,po" ? 
Komentujcie, chętnie przeczytam wasze opinie. 




3 komentarze :

  1. I przed i po jest spoko. Jedyne co mi się nie podoba w "po" to miejsce, w którym umieściłaś pieprzyk :)

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana metamorfoza, zdecydowanie. Może zmieniłabym coś w stroju 'po', ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż 'przed' bardziej mi się podoba. Natomiast stylizacja żadna nie przypadła mi do gustu. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka