Translate

piątek, 25 marca 2016

Metamorfoza JulkaJakas

Dziś metamorfoze przejdzie użytkowniczka JulkaJakas.

 

Stylizacja przed : Stylizacja podoba mi się kolorostycznie. Spódnica wychodzi za narzutkę i to mnie bardzo razi. Brakuje mi dodatków, czyli okulary, naszyjnik i moze jakaś mała kopertówka.

Moja wersja :  Stworzyłam elegancki qutift który opierał się na ciemnych barwach , lecz żeby go rozświetlić dodałam  ładny, brązowy płaszczyk. Jak dla mnie stylizacja jest idealna, żeby wyjść gdzieś na czat. 


Makijaż przed : Również mi się podoba, ale nie zniosę tych masek z Transform, psują niemal każdy efekt makijażu oka. Bardzo podoba mi się fryzura.

Moja wersja : Postanowiłam na jasne barwy, policzki lekko podkresliłam, lecz zasłania je fryzura, którą też dałam w kolorze jasnym. Przede wszystkim usunęłam maskę oraz dałam różową kredkę na dolną powiekę.

Która wersja lepsza ?
Waszym zdaniem coś warto zmienić ?
Komentujcie :) 

3 komentarze :

  1. 'Przed' bardziej mi się podoba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za metamorfozę! Szczerze mówiąc kompletnie o niej zapomniałam haha
    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy lepiej przed czy po, obie wersje bardzo dobrze się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka