Translate

niedziela, 6 marca 2016

Hot or Not

Cześć! Po trochę długiej przerwie zapraszam na kolejne wydanie Hot or Not :) Dziś ocenimy: clawdeen481 i supernata01

                                                                  clawdeen481
                                                                
vikusiatatusia: Ten sweter nie pasuje do tej spódniczki. Te połączenie pogrubia bardzo doll. Gdyby zamienić ten sweter na coś innego to ta stylizacja by wyglądała lepiej. NOT

anska2002:Nie podoba mi się twoja stylizacja. Nic do niczego nie pasuje. Sweter pogrubia twoja doll, a buty wyglądają bardzo ciężko. Twoja maska na twarzy wygląda brzydko. Ja na twoim miejscu zdecydowałabym się na jedna rzecz, a reszte zamieniła. Moja ocena to NOT

                                                                        supernata01

                                                               
vikusiatatusia: Stylizacja nawet mi się podoba, lecz nie wygląda ona oryginalnie. Zamieniłabym buty i torebkę. NOT+

anska2002:Nie do końca, nie wiem co napisać. Stylizacja niby okej, ale nie pasuje mi tutaj parę rzeczy. A mianowicie, zaczęłabym od zmiany spódniczki, na bardziej podobna do torebki. Później, pozbyłabym się okularów, oraz kolczyków. A w zamian, dałabym inna biżuterie, taka jak zegarek, naszyjnik, bransoletka. A całość, dopełniłabym żakietem, w kolorze białym lub czerwonym. Moja ocena to HOT\NOT


Zgadzacie się z ocenami ?
Komentujcie :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka