Translate

poniedziałek, 28 marca 2016

Wyniki konkursów.



Przedstawiam Wam wyniki dwóch konkursów.





ZADANIE KONKURSOWE NR.1 BRZMI : 

WYMYŚL WIERSZYK NA TEMAT WIELKANOCY !

Do kokursu zgłosiła się tylko jedna osoba, ale postanawiam wynagrodzić jej wierszyk w postaci 200 sm, mówiłam, że gdy do konkursu zgłosi się minimalnie 5 osoób nagrody będą w postaci sd.

Praca :

Idą święta Wielkanocne
Więc się szykuj będą mocne
Jajek i pisanek stos
Z martwych wstały mówi głos.


Autor : BansheePunk , Temat : Wielkanoc 

Wygrywasz : 
- prezent z gift shopu, 

Gratulacje ! 



ZADANIE KONKURSOWE NR.2 BRZMI : 

WYKONAJ MAKIJAŻ, W KTÓRYM POSZŁABYŚ NA WIELKANOC !

Miałam dylemat między dwoma pracami :).

I MIEJSCE :

 
Wygrywasz : 
- 30 sd 
- tajemnicze pudełko,

WYRÓŻNIENIE : 


 

Pragnę również podziękować :
-ZuZia_ZaPi,
- koteg8

Osoby, które wygrały proszę o skontaktowanie się do mnie do kg. (gabrysiaslysz) w ciągu 24 h.  

Gratuluje oraz dziękuje wszsytkim za prace. Jestem bardzo szczęśliwa, że blog coraz bardziej się rozrasta, a 50 % to wy go budujecie. Bardzo dziękuje ! 





5 komentarzy :

  1. Jejku dziękuje.Nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Ja nie wzięłam udział, ponieważ nie widziałam postu/posta konkursowego

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka