Translate

środa, 23 marca 2016

Makijaż z anską2002

Witajcie kochani!
Po dłuższej przerwie powracam do Was z makijażem.
Wynik końcowy:

Rozwiń post, aby czytać więcej :))




Użyłam:

* Najciemniejszy cień - Indian Red Shadow
* Ciemny róż - Pink Apricot Eyeshadow
*Pudrowy róż - Peach Keen Shadow
* Eyeliner - Royal White Eyeliner
*Tusz do rzęs - Rose Opal Volume Mascara
*Pomadka - Peachy Keen Lipstick
* Puder (pod kolor skory)- Bronze Blush
*Puder - Fusion Color Blush
* Farba do włosów - Rosy Brown HairColor


 

Wykonanie:

1. Na zewnętrzną górna powiekę oraz trochę nad, nałożyłam cień Indian Red Shadow 3 razy.
2. Na całą powiekę naniosłam cień Pink Apricot Eyeshadow.
3. Na wewnętrzne kąciki oraz trochę wyżej, nałożyłam  cień Peach Keen Shadow.
4.  Nałożyłam na rzęsy tusz.
5. Na sam koniec naniosłam eyeliner.

Wykończenie: 
Podkreślenie policzków było bardzo proste. Na początku nałożyłam powojnie puder Bronze Blush. Następnie nałożyłam raz  puder Fusion Color Blush. Usta pomalowałam różową pomadką Peachy Keen Lipstick. Kiedy twarz miałam gotowa, zafarbowałam włosy.

Podoba Wam się? Komentujcie!


3 komentarze :

  1. Nie podoba mi się biały eyeliner. Różowy cień fajnie wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się podkreślenie policzków i biała kreska. Reszta jest ok. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podoba biała kreska, dodaje uroku (:

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka