Translate

piątek, 4 marca 2016

Nowa kolekcja

Cześć nazywam się Julia i będę prowadziła na tym blogu nowości. No, więc zaczynajmy:)
____________________________________________________________________________________________________ 
Dzisiaj do starplazy trafiła nowa kolekcja Young Hollywood, jest ona zainspirowana tegorocznym rozdaniem Oscarów. Ceny artykułów wahają się między 45sd, a  175sd. 
Ja raczej nic nie zakupię, chociaż podobają mi się białe sandałki na obcasie. 
A Wam  kolekcja przypadła do gustu? 
Dzielcie się opiniami w komentarzach:) 

3 komentarze :

  1. Kupiłam strój Lady Gagi, ciemnozieloną sukienkę oraz białe buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mi się te suknie podobają. Jedyna, która naprawdę mi się spodobała to ta zielona. Jednak nie przepadam za takimi sukniami i szkoda mi sd, więc jej nie kupiłam. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nic nie zakupię. Powodzenia.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka