Translate

wtorek, 5 stycznia 2016

Wyglądaj jak gwiazda


Znalezione obrazy dla zapytania ariana grande 2015
Znalezione obrazy dla zapytania ariana grande 2015                              

                         Ariana Grande





W realnym życiu bardzo trudno stać się gwiazdą.Trzeba się naprawdę postarać,ale na szczęście mamy Stardoll! 
Stanie się gwiazdą jest dużo prostsze.Zamierzam to udowodnić.
Specjalnie dla was moja doll stanie się Arianą Grande.


                                         
Według mnie efekt końcowy wyszedł nawet nieźle.Nie obyło się bez biżuterii i ukochanego Stardesign Hair:) Długo szukałam odpowiedniej fryzury i nic nie pasowało.Ta powstała z dwóch zaprojektowanych przez innych fryzur i jednej standardowej.Makijaż był  już trochę prostszy.

 

Ze stylizacji nie jestem aż tak zadowolona.Nie mogłam znaleźć bardziej podobnej spódniczki.Wybrałam tę stylizację,bo chciałam pokazać jak to wygląda,gdy dość ciekawy look spotka się ze swoją kopią w stardollowej wersji.Stylizacja wygląda prosto,ale nie szukało się tak łatwo jej elementów!

To cześć!


Następnym razem Cara Delavigne!



  

10 komentarzy :

  1. Ale super dział <3 Nie mogę się doczekać Cary :D

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie cierpię tej "wokalistki" to post mi się podoba :) Świetnie odwzorowałaś ją i jej stylizacje :D

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super normalnie jak dwie krople wody :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie odwzorowana! Nie mogę doczekać się Cary :D Mam nadzieję, że niebawem zrobisz także Vanessę Hudgens :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobne ! :) / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Z niecierpliwością czekam na Care♥
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna, lecz twarz zupełnie mi się nie podoba...

    Rouxrogue

    OdpowiedzUsuń
  8. Duże podobieństwa, dobra robota ;)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka