Translate

sobota, 2 stycznia 2016

Metamorfoza

Witajcie !

Przepraszam, że dopiero teraz dodaje post, ale miałam wiele innych zajęć...

Dzisiejszą metamorfozę przechodzi : 
the_gusty 

Przed: 



Stylizacja - Całość prezentuję się dobrze, jedynie kurtka mi tutaj nie pasuję, lecz reszta jest świetna ! Moja ocena to 9/10 
Makijaż - Niby wszystko fajnie, ale coś mi nie pasuję - sama nie wiem co. Na pewno zrezygnowałabym z malowania dolnych rzęs i mniej nakładałabym tuszu na zewnętrzy kącik oka. Moja ocena to 7/10

Po : 



Stylizacja - Postanowiłam połączyć tylko dwa kolory : czerń i biel. Outfit wygląda bardzo elegancko, ale nadaję się również na zwykłe wyjścia, więc jest dość uniwersalny. 
Makijaż - Do ciemnego oka i ciemnej karnacji nie zaszalałam z kolorami. Czerń, biel, ciemny brąz - to wszystko co jest na oku. Oko wydaję się znacznie większe niż w makijażu przed. Zaprezentowałam również malowanie rzęs - myślę, że takie ich malowanie znacznie lepiej wygląda - nie widzimy tzw. ''posklejanych rzęs'' - to nie zbyt dobrze wygląda. Policzki podkreśliłam różem, a kolor ust zostawiłam naturalny. 

Waszym zdaniem lepiej przed czy może po?

6 komentarzy :

  1. Makijaż przed jest boski a w stylizacji po jest ladna ale do jasnej karnacji a nie do ciemnej. Dałoby się ją naprawić gdyby biały blazer był pod czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już wspominałam makijaż przed pasuję do jasnej stylizacji ,więc uważam ,że jeśli chodzi o makijaż metamorfoza jest zdecydowanie na plus.O stylizacji przed już się wypowiadałam na blogu użytkowniczki (serdecznie zapraszam :D) w skrócie jest cudowana.Stylizacja po jest troszkę dziwna może ze względu na te okulary.
    Ogólnie uważa ,że metamorfoza udana :)

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  3. Metamorfoza po nie jest do końca w moim stylu :)
    Ale uważam metamorfozę za udaną :)

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie :) / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu, ale makijaże są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka