Translate

środa, 6 stycznia 2016

Metamorfoza

Witajcie !

Dzisiaj przyszła kolej na metamorfozę : topmodelka17822

Przed : 


Makijaż - W sumie nie dzieje się tutaj nic fajnego, makijaż jest dość zwyczajny, więc nie ma jakiegoś "WOW", lecz jest dość ładnie wykonany i pasuję do Twojej doll. Jedynie zrezygnowałabym z niebieskiej dolnej kreski, bo do niczego nie pasuję. Moja ocena to 7/10
Stylizacja - Outfit nie jest w moim stylu, ale podoba mi się, natomiast nie pasują mi te trampki, zamieniłabym je na jakieś szpilki. Całość na pierwszy rzut oka prezentuję się dość dobrze, więc moje ocena to 6/10

Po : 


 Makijaż - Postawiłam na ciemny brąz z dodatkiem czerni i fioletu przy dolnej kresce. 
Policzki podkreśliłam odrobiną różu jak i również usta pomalowałam kolorem jasnej wiśni.
Stylizacja - Postawiłam na jasny look z ciemnymi butami i złotymi dodatkami... Outfit jest lekko luźny, ale też elegancki. 

Waszym zdaniem lepiej przed czy może po?






8 komentarzy :

  1. Makijaż lepiej wyglądał przed. Ale stylizacja lepiej po.
    mistrzyni8

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie na prawdę średnia metamorfoza.
    Zgadzam się z opinią ,że makijaż lepiej wyglądał przed.Ten po jest dziwny.Fryzura jest Ok podoba mi się ,ale ten makijaż...Ta kreska wygląda strasznie.

    Co do stylizacji to obie są podobne i obiesą ładne ,ale lepsza po.

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno makijaż przed i po mi się nie podoba. Ogólnie sama karnacja doll mi się nie podoba... A stylizacja po jest nieco lepsza :)
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu podobają mi się tylko makijaże, są bardzo ładne. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba nie są w moim stylu.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się makijaż przed, ale stylizacja lepsza po o wiele.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed lepiej ;/ maja9258

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka