Translate

czwartek, 7 stycznia 2016

Cichy Zakątek Stardolla #2



Przepraszam was, że tak późno dodaje posta, ale nie miałam dziś zbytnio czasu, ponieważ jutro mam studniówkę i musiałam jeszcze dzisiaj zakupy porobić. No to przechodzimy do posta, żaden nie zadał pytań więc przedstawie wam dziwne zjawiska na stardoll a oto one:


Lajdi numer 1 bez twarzyczki nic nie widać, a gdyby tak :

 Perfekto

Pies numer 2 pewnie to pies czterech pancerni przez to taki wielkolud a gdyby tak:

Lajdi numer 3 hmmm pewnie chciała być dużym balonem jej to jakoś nie wyszło, ale jej pomogę.
Balon idealnie pasuje do jej powiększonej głowy oraz wybrałam pod kolor sukienki.

Jak oceniacie post?Piszcie w komentarzach :) 
Pozdrawiam Kociara100

7 komentarzy :

  1. ok zadam ci pytanie : jak myślisz czy CherryDaBoo powróci ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zastanawia jedno: Dlaczego dużo osób robi sobie DOSŁOWNIE 5 METROWE CZOŁO?!?!?
    Co jest w tym takiego "ładnego" ?? xd
    Ale to jest tylko moje zdanie ^^

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmy można wyświetlaćXD
      florianaorange

      Usuń
    2. Filmy można wyświetlaćXD
      florianaorange

      Usuń
  3. Szczerze mnie te dziwne lalki przestały śmieszyć.Boję się ,bo skoro sprawić aby doll miała takie dziwne kolory itp. to chyba potrafią się tez włamać na czyjeś konto.Na przykład moje.

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej XD /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą bez twarzy często ta czatach widuje xDD

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka