Translate

niedziela, 3 stycznia 2016

Stylizacja za sm #1

Cześć! Mam na imię Martyna, na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem MalinaSekret111. Zostałam przyjęta na okres próbny w dziale Stylizacje za sm :)
~~~~
Dzisiaj ode mnie elegancka stylizacja. Nawet za starmonety możemy wyglądać pięknie. Ja z tej kreacji jestem bardzo zadowolona i czekam na Wasze komentarze :) Podoba Wam się?

Kapelusz Biatz | Marynarka Gift-O-Meter | Kombinezon Gift-O-Meter | Pasek Wild Candy | Crop top Bonjour Bizou | Torebka Fallen Angel | Buty It Girls



10 komentarzy :

  1. Bardzo ładna stylizacja!
    Miłego blogowania! :))
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja!
    Życzę powodzenia :)

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ładna. Co do tego że marynarka i kombinezon jest za sm to bym się nie zgodziła. Niby na metce jest znaczek starmonet, ale żeby je mieć trzeba wydać stardolary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ! / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ładna ,ale zgadzam się z komentarzem wyżej.Tak jak patrze to ta stylizacja tak nie za bardzo za sm.

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm co do komentarzy wyżej, skoro jest znaczek za sm to można przecież znaleźć w sb za sm a nie sd ;-) taka tylko uwaga z mojej strony, a stylizacja super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do stylizacji to wiem na co Cię stać i jest bardzo ładnie :) Jeżeli chodzi o rzeczy z Gift-O-Metr'a to mam mieszane uczucia, z jednej strony trzeba wydać stardollary aby je dostać, ale z drugiej strony, są to darmówki tak jakby, a także możemy je zakupić w starbazzarze za sm :/

    Alinnka.

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka