Translate

piątek, 1 stycznia 2016

Wyniki Loterii :)

Hejka przepraszam was, że tak późno dodaje posta no ale wczoraj się za bardzo bawiłam aż do rana.
Szkoda też, że się zgłosiło mało osób no ale cóż, mówiłam że loteria aż do sylwestra no to czas na wyniki.
Uwaga
.
.
.
.
.

1 : Diana2red
2 : wer1234567891
3 : clawdeen481
4 : the_gusty
5 : JulkaJakas
6 : Maja9258
7 : Ona_Malinowa
8 : Klaudia12349
9 : Nalsh

Osoba która wygrała doładowanie niech wyśle mi zaproszenie do znaj na stardoll :) 
Zgłaszamy się u mnie w kg Kociara100
Proszę napisać który numerek nagrody wygraliście.
Czas macie 2dni na odebranie nagród inaczej nagrody przepadają.

7 komentarzy :

  1. Jeju jak się ciesze *-* Jestem bardzo zadowolona z nagrody :*

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zapomniałam pogratulować innym ;/ No więc Gratuluję :D

      Usuń
  2. Bardzo się ciesze.Gratuluje pozostałym.
    wer12345678901

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję ;* Zg się po nagrodę , wystawiłam na bazzarek rzecz za 50 sd , ja mam nr 6 :)/ maja9258

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :) Dziękuję i gratuluję pozostałym ;) Zaprosiłam Cię na stardoll.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wszystkim wygranym! Dziękuję bardzo za nagrodę!
    Diana2red

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka