Translate

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Hot or Not

Jak już mogliście zauważyć, dostałam się do załogi naszego bloga :). Bardzo mnie to cieszy i dziękuję za każdy oddany na mnie głos. Może nie wiecie, ale dzięki waszym głosom wiem, że ktoś docenia moją pracę. Dzięki wam mam motywację do dalszego pisania na tym blogu :*.
Dzisiaj ocenimy: the_gusty oraz wer12345678901
     
                                                                     
the_gusty
                                     

vikusiatatusia: W twojej stylizacji nie pasują mi buty i bluzka. Zamiast tych butów lepiej prezentowały by się jakieś sandałki. Bluzkę bym zamieniła na jakąś mniej luźną bo przez tą doll "przybiera na wadze". NOT+
gabrysiaslysz : Stylizacja jest poprawna, nie najgorsza, ale mam pewnie zastrzeżenia. Buty bym zamieniła na jakieś inne oraz wyrzuciła tą narzutkę gdyż sprawia widok obciążenia doll. Ogólnie podoba mi się, projket był dobry, ale wykonanie troszkę w gorszym stopniu, ale i tak dostajesz ode mnie -HOT.



wer12345678901


vikusiatatusia: Stylizacja sprawia wrażenie pustej. Dodalabym jakąś torebkę i naszyjnik. NOT+

gabrysiaslysz : Uważam, że stylizacja jest dość ciekawa aczkolwiek brakuje mi coś w stylu torebeczki i dodatków, wtedy byłoby idelanie, ale tak nie jest, więc dziś ode mnie dostajesz HOT/NOT z przewagą na HOT.

Z którymi ocenami się zgadzacie ? 
Wyraźcie swoją opinię :) 

2 komentarze :

  1. Stylizacje są poprawne, ale nie wywołują efektu "wow". Myślę, że dałabym obydwóm hot/not. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Sally :D

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka