Translate

niedziela, 17 stycznia 2016

Niekryty Krytyk

Hej! Na powitanie chciałabym bardzo podziękować wszystkim, którzy na mnie zagłosowali w ankiecie. Zdobyłam najwięcej procentowych punktów (aż 58%). Jestem z siebie bardzo dumna i myślę, że posty nadal będą się podobały.
Przechodzę więc już do krytykowania.

FASHION

Strike fajne.... To futro już nie, jak i również ta złota "ozdoba" na twarzy


DECOR
Znalazłam dwa pokoje, może nie są i one bardzo podobne, ale dziewczyny, które je tworzyły, mogą mieć ze sobą coś wspólnego. Chyba więcej rzeczy do pokoju dać się nie dało?

BEAUTY 
Tutaj podobnie, tylko, że znalazłam 3 doll. Rzeczą, która jest najbardziej charakterystyczna dla ich wszystkich to te (chyba) przeziębione nosy. Nie wiem, może to jakaś nowa moda, no ale...

Jeśli sądzicie inaczej o tych zdjęciach, napiszcie to w komentarzu.


Postanowiłam zorganizować dla Was KONKURS!
Oczywiście, trzeba być obserwatorem bloga
Musicie:
1) Napisać kto jest na zdjęciu poniżej 
2)Wystylizować mnie jak najlepiej (twarz+outfit). 

To wszystko ;) Prześlijcie je na e-mail: stardollkka@gmail.com

Nagrody, będą dla 4 osób. Wygrani wybierają rzeczy do:
I miejsce: 60sd
II miejsce: 50sd
III miejsce: 40sd
IV miejsce: 30sd


Na wasze prace czekam do 22 stycznia. Wyniki już za tydzień.
POWODZENIA!
Pozdrawiam mistrzyni8


8 komentarzy :

  1. Fashion akurat jest fajne, a jeżeli chodzi o twarze, to zasmarkane nosy nie są nową modą, ale plagą wśród (głównie) tureckich lalek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosy najgorsze XDD I super konkurs :D

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Te nosy prezentują się strasznie, a fashion mimo wszystko mi się podoba :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  4. Fashion bardzo mi się podoba, ale reszta już nie. Te nosy mnie przerażają. :D
    Ciekawy pomysł na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nosy są okropne. jeżeli chodzi o apartament, także jest okropny.

    ps biorę udział w konkursie :) ~kgh5

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do konkursu.
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka