Translate

sobota, 2 stycznia 2016

Wybór dnia.

Przepraszam bardzo, że to dopiero 3 post w dzisiejszym dniu, ale kociara100 nie miała weny, a ja byłam u lekarza i okazało się, że mam zapalenie ucha. Od 4 dni zaczeło mnie boleć i tak to się teraz  kręci :(. Wracając do tematu, dzisiejszym wyborem została sukienka z HB, które było bardzo dawno zapowiedziane. Na doll wyglada średnio, a jej koszt wynosi 19 sd i pochodzi ze sklpeu Fallen Angel. Jeszcze zastanowie się nad jej kupnem.

A wy, zakupicie ją ? 
Komentujcie :D 

8 komentarzy :

  1. Ja jej na pewno nie kupię.Ma dziwny krój i wzorek. Nie przypadła mi do gustu :/I do tego jest dosyć droga ,a ja nie mam stardollarów ;/Nie wiedziałbym jak ją wykorzystać ,bo jakoś nie widzę jej w moich stylizacjach.

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie mój styl. Nie podoba mi się, nie jest praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się jej krój, jest po prostu brzydki. Nie zakupię jej.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydkie rzeczy, ale kiedyś będą warte xD bo tak to jest brzydkiej żaden ci nie kupi i później mało ich jest na stardoll i dlatego są warte fortunę. Zdrowiej Babo :D

      Usuń
  4. Nie mój styl / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się i nie przyda.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka