Translate

czwartek, 28 stycznia 2016

Hot or Not

Witajcie! Jak tam mija wam czas? Mi dość aktywnie bo mam ferie :D .Dzisiaj ocenimy: mistrzyni8 i Maja9258
            
                                                                        mistrzyni8
                                                              

vikusiatatusia: Podoba mi się ta stylizacja lecz nie wywołała u mnie efektu WOW. Dodałabym jakiś naszyjnik albo torebkę. HOT-

gabrysiaslysz:  Ładna stylizacja aczkolwiek nudnawa, nie ma zadnego akcentu ani zywego koloru, która by nadała sens stylizacji. Brakuję mi jakiś dodatków ja również stawiam -HOT :) . 
  
                                                                       Maja9258
                                                                
vikusiatatusia: Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Jedynie zastanowiłabym się nad butami, lecz te są dobre. HOT
gabrysiaslysz: Muszę przyznać, że stylizacja mega ciekawa :). Ja tych bucików co masz na sobie nie zniosę ale razem z połączeniem tego szala i torebki daje niezły efekt :) Na dzis daje ci HOT  


Przepraszam, że post został dodany dziś, ale miałyśny problemy techniczne. 

Zgadzacie się z ocenmi ? 
Komentujcie :D 

2 komentarze :

  1. Pierwsza stylizacja nie do końca przypadła mi do gustu i sądzę, że nie zasługuje na hot. Druga jest o wiele lepsza, podoba mi się, również dałabym jej hot. :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka